Meraba arkadaslar kardesim 22 haftalik hamile ve doktor bugun dudaginda hafif bir sekilde yariklik oldugunu sol bacak kaval kemigi(tibia)2.7 cm ile arkasinda ki kemik (fibula)1.7cm oldugunu ,topuk ve ayaginda da sorun oldugunu soyledi ayriyeten el parmaklarindan 3 unun birlesik oldugunu soyledi ornek olarakta ulkucu isareti seklinde oldugunu soyledi gebeligi sonlandirmak istedi ama biz istemedik boyle bebegi olan annelerimiz var mi tedavi nasil oldu ve onerdikleri bir doktor var mi? Simdiden cok tesekkur ederim 🌸