2 tane de özel aşı mız vardı toplam 5 aşı olmuştuk 2.ayda ,ateşi hiç çıkmadı ama 3 gün hep huzursuzdu 3 bacaktan 1 koldan 1 ağızdan oldu 😬😬 sürekli kucakta ve memede olmak istiyorlar , 3.ay aşısını olduk dün 1 tane bexseroydu özel aşı oda gitmeden calpol verdim ateşi çıkabilir dediler ama çıkmadı dün biraz ağladı çok ağlayınca calpol verdim gece yine de iyiydi 1 gün zorlanırsınız sadece 4.ay yine 4 tane varmış 🤦🏼♀️🤦🏼♀️