Merhaba arkadaşlar kızım 1 yaş 17 günlük. Baştan beri asla saatli emzirmedim mama almayan emzik biberon tutmayan bir bebek ti ve çok zayıftı sütüm yaramıyordu çok denedim ve her istediğinde memeyi verdim. Uyurken de emerek uyudu hep. 5. Ayda kaşık mama kullanmaya başladım ve makat çatlağı oluştu kabus gşbş dönemdi yanıma alıştı. 5. Aydan beri benimle uyuyor göğsüm açık, hangi memeyi isterse kalkıp emiyor uyuyor gündüzleri de iki mememi emiyor acıkmamış olsa bile ama bizimle çok rahatsız oluyor kımıldasak uyanıyor sırf bunu düzeltmek için annemin yanına geldim 🤷🏻♀️bu aralar (doğum gününden beri) yemek yememeye de başladı. Emsin emmesine asla lafım yok emzirirken ben de çok mutluyum sadece aranızda böyle sürekli emen var mı birde henüz denemedim ama emerek uyumasın istiyorum. İstediği kadar emsin ama emerek uyumasın. Nasıl yapabilirim nereden başlamalıyım? Nasıl yardım almalıyım (annem ve kız kardeşim den) şimdiden teşekkür ederim 💕