Miraninannesi77 çok geçmiş olsun.. bizdede olmuştu doktora gittik dizanteri demişti.. patates püresi muz pirinç pilavı falan yiyecek ama asıl önemi serum takıldı ve şurup verdi 2 gün kullandık hemen geçti sonra bıraktık ilacı.. bence 5 gün çok fazla doktora götürmelisin.. ve bolca sıvı tüketmesi gerekiyor daha kötü olabilir bence git