Elif2000 normalde kkk aşısı 1 yaş ama sağlık bakanlığı şu an salgın olması sebebi ile sağlık ocaklarına duyuru yapmış 9 aylıkken de kızamık aşısı yaptırın diye ama bizim sağlık ocağı ebesi isteğe bağlı ama yaptırmazsan ve salgına yakalanırsa neden yaptırmadın derler sen de üzülürsün dedi sadece yumurta beyazı varmış içinde alerjisi olmadığından emin ol yumurta yedir 3 gün izle yoksa yapalım dedi