Zumra1212 Merhabalar arkadaşlar kızım 7 ay 27 günlük hiç kullanmadım ama bir arkadaşım Yola cikican istersen kullan dedi Yolda kızım çok perişan oluyor İzmir İstanbul gidicem sızın fikirlerinizi merak ediyorum aranızda kullanan varmı
TwinsAndBeren Merhaba bir arkadaşım her akşam düzenli kullanıyor doktoru önermiş bitkisel içerikli olduğundan zararı da yok ve etkili bir damla
Zumra1212 TwinsAndBeren pekiyi ben kızıma bir günlük kullansam acaba bisey olur mu diye tereddüt ediyorum Yola çıkınca oda bende rahat edeyim diye
TwinsAndBeren Zumra1212 yani sıkıntı olmaz dediğim gibi her gün kullanıyor arkadaşım. İlaç gibi düşünmeyin içinde rahatlatıcı melisa, papatya gibi bitkiler var bu yüzden uyku yapıyor zararı yok