Ben hamileyken oldum geçmemiş yenidoğan bebeğime bulaştı .2 aylıktı heryeri yara oldu yavrumun.Aile boyu özel kükürtlü krem sürdük.Emziriyorum .Meme ucuna da sürüyordum , her emme öncesi silip emdikten sonra tekrar sürdüm .1.5 ayı buldu geçmesi .Allah şifa versin