İyi akşamlar güzel anneler 3 aylık bebeğim var doğduğunda kilo kaybından dolayı mama + meme şeklinde gidiyorduk ilk önce emdirip daha sonra mama veriyordum 3 saatte bir ama iki gündür mama icicek kadar açıkarak ağlamıyor örnek sabah emdi uyudu öğlen mama içirip dışarı çıktık akşam üzeri dışarda emziremedim mama verdim 6-7 ve 8-9 gibi emdi üstelik parmak da emiyor normal mi bu duruk yoksa doydugu için mi mama istemiyor 😕