Kızlar %40 kod olan
🙏🙏
Kızlar varsa özelden atar mısınız?
Beni duuuyuuun
Lütfen şuan kor lazım %40
Varsa özelden yazabilir misiniz
❓
❗❗
Sepetim beni bekliyor oğluna yazlık alışveriş yaptım %40olan
Kimse görmüyor mu ya
??