Amineliva00 15 aydır spiralim var bu ay regl 3 gün önce kanamamm oldu ama cok cok az afedersiniz peçete kirlendi tek ikinci günde aynı şekil ama ne dün ne bugün hıcbır sey yok böyle olan varmı?
IdilinAnnesi_ Amineliva00 benim de 1 yıldır var. Regl öncesi bir kaç gün hafif kalamam oluyor hep. Normal diye düşünüp gitmedim. Genel olarak aynı zamanlarda regl oluyorum
Tombikdonerartikcokpahali Amineliva00 Merhaba bende taktiracagim da başka türlü de korunuyor musunuz? Birde takarken aciyor mu😰
EylulBuse Amineliva00 benimde regldem birkaç gün önce leke gibi geliyor sonra söküyor ve aşırı kanamam oluyor ve bir türlü bitmek bilmiyor yine leke leke anca bitiyor. Bünyeye göre farklılık gösterebilir belki ama adet tarihlerim de genelde aynı zamanda yana 3-5 gün oynuyor takılmıyorum çok o yüzden..
Cemrenzz Amineliva00 merhaba bnde taktırdım yakın zamanda ve adet düzensizliği başladı. İlk üç gün leke geliyor sonra yoğun kanama ve bu durum 12 gün sürüyor…
Amineliva00 IdilinAnnesi_ benimde günüm ancak ilk defa başıma geldi şüphelendim neden diye sormak istedim
IdilinAnnesi_ Tombikdonerartikcokpahali herkesin acı eşiği farklı. Çok acıdığını söyleyen de var. Benim ısırık gibi minik oldu. Takan kadın şaşırdı.😀
Amineliva00 Tombikdonerartikcokpahali ayriyeten geri çekilmeyle korunuyorum. Takarken 2 dk lık bir acı. Dayanamayacak gibi değil doğumdan zor değil :)
Tombikdonerartikcokpahali IdilinAnnesi_ Haklisiniz 😂 kendimi korkutmayayim aci eşiğim yuksek. Peki baska birşey ile de korunuyor musunuz?
IdilinAnnesi_ Tombikdonerartikcokpahali geri çekilme. Şükür 1 yıldır bir sey olmadı. Olmaz da inşallah 😀