1 yaşına giricek ve doğduğu günden beri bu böyle dışarı çıkmak zehir oluyor emzirme odasına gidyorum kimse yok sessis sakin açıyorum ninnisini yok ağlıyor kendini kasıyor uykusuzluktan daha çok huzursuz oluyor varmı önerileriniz çok mutlu olurum bu arada emzik almıyor evde de bizim yatakta yanına uzanıyorum emziriyorum yatıyor