Verasmom ay bukr güzel anlatılabilirdi dün doktora diyorum ki hocam kzıım 670 gr dogdu ben ailem babası hep zayıfız minyonum kendim de 14 aylık şaun 7 bucuk kg elhamdülillah saglıklı 4 dişi var evet zor bir bebek yemez asla secmez tadına bile bakmazdı yeni yeni tadına bakıyor canı isterse doktor gelişim geriligi var en Az 10 kg beklerdim diyor kafa mi buluyor anlamdım 3 Dr gezdim her biiri ayrı yorun yaptı karınca gibi asla durmayan bebek yürümeye başladı kelimeleri var boyu da iyi neyi gelişim geriligi diyorum kilo diyor tamam dedim gectim cidden insanları gectim bazı doktorlar da cahil kzıım 3 aya yakın küvez de kaldı yarın kg dogmus mücadeleci mucize o geri diyor sen geri kafalısın diyecektim başka bir dr de bna istesende istemesen de büyüyecek asla uzulme mucize bu maşAllah dedi ikiz eşi 10 hf erken dogan bir bebekten 14 ayda ne bekliyor anlamadım halsızmıyım lütfen biri bna hak vesin