busrayigitt canım benim oğlumda 3 kilo doğdu, şu an 13,5 aylık 8,5 kilo. Almayan bebek almıyor gerçekten. Anne sütüyle almıyordu, mama takviyeli ilerledik memeyi tamamen bıraktı sadece mama almaya başladı ama yine de kilosunda bi değişme olmadı. Ek gıdayı başlarda çok güzel yiyordu 8,5 aylıkken kaşık kaşık kavurma yerdi, yarım tava kuymak yerdi. Yine de almadı. Metabolizması da hızlı. Afedersin hala günde 4-5 kere kakasını yapar. Anne baba olarak bizde yapılı insanlar değiliz yani bebeğinde bu şekilde olması normal. Bazen ne yaparsan yap almıyorlar çünkü genetik faktörlerde önemli. Yediği sürece kilosuna hiç takılma. Şu an ek gıda hiç almıyor sadece mama içiyor düşün yani 13,5 aylık. Ama napayım böyle istiyor böyle yapıyorum zorlamıyorum. İlerde yiyecekler elbet. Sen sürekli teklif et. Uzun süre aç bırakma. Mesela 3-4 saatte bir mama içiyorsa midesini boşaltmasını bekleme 2 saatte bir ver bir şeyleri bize doktorumuz bu şekilde söylemişti