Aselbade1 Size birşey sormak istiyorum yardımcı olur musunuz 🙏 bebeğim 6bucuk aylık bugün e bebekde keçiboynuzu pekmezi ve üzüm pekmezi aldım üzerinde hiç birşey yazmıyor pekmezi ne zaman vermeye başladınız bebeklerinize acaba ?
0000Bahar Aselbade1 ben sabahları dut veriyorum iştah açıyormuş çay kaşığından az zaten zor yediği için yarısı boşa gidiyor 😂
ugurbocugu Aselbade1 6 aydan itibaren verebilirsiniz. Hatta üzüm pekmezi gerekli durumlarda daha önce de kullanılmaya başlanabilirmiş. Osman Gönülal’dan dinlemiştim.
0000Bahar Aselbade1 ek gıda döneminde başlamıştım sizde ufak ufak verin 7 aylık olduk zaten bizde hemen hemen 6 aylıkken vermeye başlamıştım bizim kız biraz sevmedi yemek yemeği zorla veriyorum ucuyla da olsa alıyor işte