1 bucuk aylık oğlum bugün kasık fıtığı ameliyatı oldu kapalı ameliyattı genel anestezi altında yapıldı ameliyattan sonra narkozun etkisini cok zor attı zar zor emzirdim. Eve gelince aksam ustu kendine gelmeye basladi bol bol emzirip calpol surubunu icirdim. Normalde geceleri o acikinca uyaniyor 4 saat yakin uyuyor,acaba kendim uyandirip emzirmeli miyim yoksa kendisi uyanirmi bilemiyorum , ameliyat geciren annelerimiz tavsiye verebilir mi