11 aylık olacak oğlum. Ayağımda sallayarak uyutuyordum ama uzun sürmezdi uykuya dalması ve ağlamazdı. 2 gündür çok zorlanıyorum saatlerce sallıyorum. Çok yoruldum hem psikolojik hem fiziksel olarak. Park yatakta uyuyor. Yani uyutup koyuyorum içerisine. Nasıl bu aylarda eğitim verilir lütfen yardım edin. Çünkü yatağına bıraksam yanında durup destek olsam yatmıyor ki oturur ayağa kalkar. Bunu nasıl öğretebilirim :(