Arkadaşlar ben 1500 TL’ye oturuyorum . Ev sahibim kirayı 5000 e çıkartacak. Yada cık diyor. 1senedir kontrat yaptık. 1 sene kontratsız oturduk. Şimdi bir arkadaş davalık okursunuz 5 sene oturma izni var 5 seneden önce çıkartamaz vs dedi mahkemeye versin va dedi bu olay nedir