Kızlar ben geceleri aşırı öksürüyorum daha önce postlarım var hatta Ocak ayında tomografi çektirmiştim akciğerden tertemiz çıkmıştı, son zamanlarda öksürükler sıklaştı bide daha yeni tükürdüm tesadüfen bildiğiniz ağız dolusu kan dişlerime baktım hemen lavaboya gidip bir şey yok bi müddet daha tükürdüm devam etti sonra kesildi yine mi göğüse gitmen lazım ya? Tomografide çıkmaz mıydı bir şey olsa