Kevserakb bizde 2 ay 25 günlük başladık 4 ay 20 günlüğüne kadar sürdü korkutmak istemem ama bebekten bebeğe de değişiyor bizim sebebimiz aşıdan sonra oldu çünkü 4.ay aşısından sonra tekrar başa dönmüştük nasıl yendim ayakta emzirdim zırt bırt uyutup uyutup emzirdim asla uyanıkken meme için zorlamadım ayakta gezerken bi anda açıp verdim derken kurtulduk birde bende tazyikli süt problemi vardı önden sağım yapıyorum elle şimdi şükür bi tık daha rahatız