Gulcenk83 sabirsizbebek15 ben kullanıyorum ıron tea içiyorum 4 kilo verdim 1 buçuk ayda sütümü arttırdı içinde lohusa şekeri var çünkü
Svm Gulcenk83 kapsül seklindemi canım ben emzirmiyorum acaba senin emzirdigin için ayda 4 kilo çok iyi
sabirsizbebek15 Gulcenk83 ben hamile kalmadan kullanmıştım onu kilo da vermiştim ama emzirirken kullanmaya tereddütlüyğm. Kaç aylıkken başladınız
Gulcenk83 sabirsizbebek15 ben de tereddüt ettim ama 3. Aydan sonra kullananların yorumlarını okudum ben 4. Ayda başladım