Toprak655 13,5 aylık oğlum. Evde ikimiz yalnızken tepemden inmez. Lavobaya bile onunla giderim yoksa kıyamet kopar. Ama akşam eşim işten gelince beni gözü görmez. Ya da dediğiniz gibi anneanne babaanne dede vs geldiğinde de onlarla vakit geçirmekten keyif alır ama yine beni ya da babasını gözlemler odadan dışarı ikiniz aynı anda pek çıkamayız. Bunun güvenli bağlanmayla alakası yok. Bütün gün sizinle beraber olduğu için ve artık hangi oyunları hangi işleri yapacağınızı biliyor evde her şey hemen hemen rutin oluyor. Ama başkası geldiğinde onlar farklı oyunlar kurunca farklı konuşunca ya da farklı şekilde sevince ilgisini çekiyor. Yani kısacası farklılık arıyorlar canım. Hiç dert etme kendine onlar bebişle oynarken sende rahat rahat çayını kahveni iç. Biz hiç değilse haftada bir ailelerimize gideriz onlar bebekle oynarken bizde balkonda kahvemizi sigaramızı içeriz rahaaat rahaaat 😄