Kızlar nasıl öğrettiniz kendi kendine uyumayı, memede uyuyor, gece 100 kere kalkıyor. Yanıma yatağa almak zorunda kalıyorum. 13 aylık oldu. Bunu gören 4 yaşındaki oğlum da kıskanıyor ve bizimle uyuyor. Nasıl yapıcam bi akıl verin nolur, çok yoruldum. Memeden kesmeyi bile düşünüyorum artık😭