Bir hafta önce hastanede yattık. Şuan evdeyiz antibiyotik alıyoruz. Genel durumu çok iyi ateş vs yok ama hala şu balgamı atamadık. Balgam öksürük yapıyor. Bu balgam ne zaman geçer. Balgam söktürücü hava yazmıştı doktor bir kaç kez kullandık mahvoldu çocuk kusmaya başlıyor onu alınca. O yüzden kendi atsın diyorux. Arada ventolin veriyorum ama hala var ya.