2 yasına giricek kızım. Ama ondan cok ben aglıyorm kesmeye kalkdıgım zaman nasıl aşacagım bu konuyu bilmiyorum… Neler yapabilirim bu surec de. Kızım geceleri hala taze cocuk gibi kac kere zırt bırt kalkar memeye tok bile olsa..
Derin ve güzel uykuya hasretim 2 yıldır. Acaba memeden kesince deliksiz uyuyor mu emen cocuklar.. Zaten 2 yas sendromları beni perisan etmis durumda, bari memeyi keseyim diyorum.. Sabır taşı tozu falan okudum deneyen oldumu yada neler yapdınız gunduz bir sekilde kandırıyorum ama geceleri napsam memesiz uyumuyor 😔😔😔