Lyla____ Kızlar aranızda dyson v8. Kullanan var mı çok kararsızım philips ışıklı olan seriyi de kullamak istiyorum yardımcı olur musunuz
ozlemzg Lyla____ 3 sene olcak alalı. Elim ayağım herşeyim 🤣robot süpürgemde var mesela asla kullanmıyorum. yani dyson başka markalarla kıyaslanmamalı derim.
Wanderlust Lyla____ annemde v8 var bende isikli dikey supurgeden bence dyson cok daha iyi. Isikliyi da su yonuyle seviyorum minicik bir yer dahi supurmeden gecmemis oluyorum herseyi cok iyi gosteriyor ama dyson manevrasi temizlemesi fln bence tartisilmaz
cupacakes Tam da bununla alakali post açmıştım bir ben mi çok sevemedim acaba ? Düşük modda iyi çekmiyor max modda 5 dkda şarjı bitiyor . Koşarak süpürüyorum evi . Şansınız varsa üst modeli araştırın