koalamiyim Bebeğim 1 yaşına girmek üzere, bal tadımı yaptırmak istiyorum ama çok fazla hile hurda olduğu için bu konuda biraz korkuyorum. Sizler nereden alıyorsunuz?
Mrvsmt2502 koalamiyim tanıdığımız yoktu uzun araştırmalar sonucunda köydengelsin diye bir sayfadan aldık bi sürü arı ürünü süt ürünleri var kendileri yapıyor
biimiyomyardimet koalamiyim ben beeo marka aldım ilk balını sonra çok zamlandı 👻 şimdi trendyoldan Köyceğiz balı var markası o çok güzel geldi ben beğendim yorumlara da bakabilirsiniz şeker vs içermiyor 🌸 karadut özünü de onlardan aldım oda çok güzel geldi
koalamiyim Beraninannesii bizim de bal yapan tanıdıklar var ama adam şeker veriyorum dedi alasım gelmedi 😂
Karpuzlufistiksarma koalamiyim merhabalar doğal olan muğladan almiştık biz kendi ürünlerine satan bi yerden ama bal verirken dikkat edin bende 1 yaş sonra vermeye başladım sevdi de bebeğim ama 2-3 gün sonra vücudunda böyle sinek ısırması gibi kabarcık oldu tabi ben bal olarak düşünmedim ilk baş dedim sinek ıssırdı heralde tabii 1 yaş da kış ayı sinek vs yok. Neyse bi baktım bacağında oldu sonra akşama baktım bacakta yok kola geçmiş orası sabaha kadar geçti bu sefer yanağına hani vücudun bazı yerlerine attı tabi ben bu sırada kahvaltıda verdim sonra dedim bal alerjimi yapıyor vermeyi kestim bi kaç gün sonra düzeldi bidahada olmadı . Yani bizde alerji yaptı verirken gözlem yapın
koalamiyim Karpuzlufistiksarma çok teşekkür ederim. Çok geçmiş olsun. Alerjiden tırsıyorum biraz süt alerjisi geçmişimiz var inşallah bala da olmaz 🫠
Beraninannesii koalamiyim Ya valla güvenip kendimize alıyorum Karadenizli yaylalarda kovanlar diyorlar bebeğimize de yedircem ondan.
Meselahakli koalamiyim trabzondan geliyor bal kaymak ve tereyag babamın orada arkadaşı gonderiyo4 sagllsun