Merhaba anneler ,
Şu an bebeğim 29 günlük. Burun tıkanıklığı vardı biraz, sonra serum fizyolojik kullandık çocuğun akıntılarını çekiyoruz ama 2 saate yeniden hırıltılı akıntı sesi geliyor. Çocuk bu şekilde düzgün de uyuyamıyor düzgün beslenemiyor da. Bugün doktor serum fizyolojik sıkın bekleyin kendisi atar dedi ama çocuk akanı içine çekiyor. 2 saate bir aspiratörle çeksek sıkıntı olur mu bilemedim. çekmeyle de bitmiyor.