Zehraburan05 Kızlar internette gördüm kemer varmış kiraz çekirdekli mi ne kullanıp memnun olan var mı acaba ona göre alacağım bende kararsız kaldım
Gyagiz Zehraburan05 ben kullandım çok memnun kaldım uani gazını geçirmiyor ama bi rahatlık veriyor isterseniz denemek için sıcak havlu da koyabilirsiniz karnına ayaklarına
sumeyyeyilmaz Zehraburan05 bende kullandım e bebekten aldım memnun kaldım. Alttan pıt pıt gazını çıkardı hep ne zaman karnına koysam.
Zehraburan05 sumeyyeyilmaz yaa alayım o zaman inşallah benim bebeğime de yarar çok gaz sancısı çekiyor
Gyagiz Zehraburan05 patiğiyle beraber almanı tavsiye ederim bende sadece kemeri vardı ama ayaklarını Sıcak tutmakta gerektiği için rahat edersin geceleri