Merhaba arkadaşlar bebeğim 9 buçuk aylık emzirerek besliyorum fakat son bir aydır sütüm olmasına rağmen emmek istemiyor karnını doyurmadan mızmızlanmaya başlıyor bırakıyor
bu gidişle sütüm kesilecek diye korkuyorum
varmı bu konuda bi bilgisi olan napmam lazım
yaşayan varmı