Merhaba kızım 14 aylık olacak yaklasık 4 gün önce biranda ateşi 39 a kadar yükseldi acile götürdüm diş dediler ertesi gün cocuk doktoruna götürdüm bogaz enfeksiyonu ve orta kulak ıltıhabı oldugunu soyledıler antibiyotik verdıler ateş 4 gün boyunca 39.5 derecelere kadar cıktı dün ateşi durdu dün gece hiç ateşlenmedi ama bugun vücudunda nokta nokta kızarıklar farkettim karın ve sırt kısmında var sizce bu 6. Hastalıklı yoksa bırsey alerjımı yaptı