Benim bebegim sadece mamayla besleniyor 6 aylık. Geceleri 2 saatte bir mama içmek için uyanır. Bu süreyi asla uzatmıyo. 3 ölçek de icse 4 de içse aynı. Böyle olan buna çözüm bulabilen varmı. Gece beslenmesi kesmek için belki erken ama azaltmak istiyorum en azından 1 2 kez içse. 5 kez içiyodur sabaha kdar. Mama tok tutar sonucta gündüz bile bu kadar beslenmiyo