Goon marka bebek bezi kullanan var mi ? Kalıbı nasıl? Önerir misiniz prima kullandım çok memnundum daha sonra fiyatı arttı diye sleepye geçtik idare ediyoruz aslında ama goonu da merak ediyorum.
Bir de başla bezleri de önerirseniz sevinirim uygun fiyatlı kalıp bilgisiyle beraber