Merhabalar arkadaşlar. Bugün ek gıdaya geçtik. Su da vermeye başladım. Cam şişe su aldım onu veriyorum. Siz ne kadar su veriyorsunuz? Bütün suluğu versem içecek gibi oğlum bende azar azar veriyorum ama tam ne kadar yeterli olur bilsem ona göre doldururum suluğu diye düşündüm. İnternette de herkes farklı yazmış