Kyselz evet aynıı anlattığınız gibi , oğlum kolik bebekti o yüzden ayakta sallanmaya alıştı geceleri uyandığında hemen alır iki sallar mama verirdim uyurdu şimdi yok ayağımdan yatırdığım an geri uyanıyo tekrar alıyorum artık en son pes ediyorum sabaha karşı o ayağımdayken uyuyorum bende😔😔