turucukafalikiz Asya001 oğlum her gün neredeyse aynı senin yine iyi bu bir hafta içinde olmuş.metobolizmasi hızlı
Asym33 Asya001 Canım bizimde aynı 1 hafta öncesine kadar günde bir kez yapardı ama 1 hftdir 3 4 kez yapıyor
Sadeturkkahvesi Klymeneninatlasi evet arkadaşımın oğlu 4 kere kaka yapıyor diye 3 den fazlasını istemeyiz demişti doktor
Klymeneninatlasi Sadeturkkahvesi ee napsın çocuk içerde mi tutsun tövbe tövbe 😂 benim oğlumda çok yapar ama çokta yer yani 😂 insanda haliyle yedikçe sıçıyor 🙄
melike567 Asya001 b3nim kizimda 36 gunluk 4 5 kere kaka yapiyor normal mi ya acaba normal degil degil supheleniyorum bende
Kardem Asya001 benim kızım 8,5 aylık ilk ek gıdaya başladığında 5-6 kez yapıyodu doktoru normal demişt ama suan 3 kere yapıyor. O aylarda doktoru normal demişti ama kızınızın ayına göre normal mi bilmiyorum acıkcası
Sadeturkkahvesi Klymeneninatlasi hayır doğduğundan beri böyle şurup falanda kullanıyorum banamısım demiyo Doktor huzursuzluk yoksa yapısı böyledir dedi Huzursuz değil sadece son gün karnı taş gibi oluyo ogğnde yapıyor ztn Tuhaf biraz
Klymeneninatlasi Sadeturkkahvesi evet gerçekten ama büyükçe belki düzene girer inşallah oyyy miniğe ya
16temmuzannesi Asya001 benim kızımda 9 aylıktı oda 5-6 defa yapardı doktora sordum ıshal olmadığı sürece sıkıntı yok demıstı
Rbektas Asya001 benim kızımda 8 aylık aynı problemden dolayı doktora götürdüm probiyotik eksikliğinden oldugunu söyledi damla kullanıyorum yani vitamin günde 1-2yapmaya başladı