Tubagokce Anneler kizim 8 aylik 4 tane disi var ve surekki isiriyor, hep kesti yara yapti artik acidan emziremiyorum. Yapmamasi icin konusuyorum oyun haline getirmesin diye gulmüyorum ama nafile. Başına gelen varmi nasil onlem aliyorsunuz, nasil vazgececek
Mbrre Tubagokce ben de hep konuştum keskin bir dille hayır isirmiyoruz dedim hep ilk başlarda ise yaradı ama geçen hafta öyle bir ısırdı ki kanatti. Annem hep burnunu sık derdi yapmak istememiştim ama canım okadar çok acıdı ki biliyorsunuz ben kıyamadım hafif sacini çektim korka korka canını acıtmıyim çok diye şükür şimdilik bıraktı gibi. Birde emmek istemediği memeyi verince ısırdığı keşfettim onu vermeyi de bıraktım
Ezgiyln Tubagokce hasta , atak yada yeni bit dil dönemi olabilir mi? Yada sizin regl döneminiz vs öi? Benim bebeğim böyl zamanlarda yapıyor genelde ben kızıyorum gayette o acıyla. Emerken takip ediyorum duraksayıp ısıracak hibi olduğunu anladığımda hemen çekiyorum yapmıyor ama dediğim dönemlerde maalesef ısırma eylemine geçiyor
Tubagokce Ezgiyln bilemiyorum sadece dişleri hepnarka arkaya sisip patliyor disten yaptigini düsünüyorum fakat cok fazla yapmaya basladi hatta kanatiyor artik kesikler. Asla memeden ayirmak istemiyorum ama nasil yapacagim bilmiyorum
Ezgiyln Tubagokce biliyorum o acıyı. Bir süre silikon uç kullanın iyileşene kadar. Arada da sağım yapıp biberon ile verin yoksa hiç çekilmiyor memeden kesen çok anne olıyor