rose123_ benim kızım aşırı gazlıydı. Gaz sorunu yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı. Damla var biogai onu öneriyorlar bizde kullandık ama yetmedi. Çocuğun artık gaz karnını yamulttu doğru damlayı bulana kadar. Doktor bize doğru damlayı bulana kadar uğraşın her çocuğa başka damla yarar demişti. 3. Damla nurse harvey damlaydı. O da etki etmedi. En son relactaz diye yazılıyordu galiba bi damla aldık. İnanılmaz etkiliydi. Ama tadı feci kötü. Zaten sütle karıştıra verin diyor. Bir kaşığa sütünüzü sağıp ekleyebilirsiniz. Gaz sorununu çözün sonra uyku uyumuyor ve o alışkanlık oluyor. Çocuğunuz hareketli bir bebek ise 3 aydan sonra geçer sorun. Bizim öyle oldu. Ayak sallarken bitti gazı.