Eles dualarimda ins öykü içinde edeceğim nasipse , size sabır bebeğinize şifa sağlık diliyorum anne olarak sizin güçlü olmanız daha çok kızınıza iyi gelecektir eminim zor bişey tabi şu an böyle söylemem yaşamayan bilemez
Kış başı sürekli gözünü kirpiyordu oğlum götürdük göz kepeği var dedi ikicesit damla verdi çok şükrü geçti tekrarlamadi insan ne duysa okusa acaba diyor evlat söz konusu olunca kendim yıllarca dişçi hariç doktora gitmedim oğlum için rutin kontrol diye sürekli her bölüme gidiyorum Allah’ım erken teşhis ettrsin bı hastalık olursa ve doğru doktorlara dusursun maalsef hepsine güven yok siz içiniz rahat etmeyip gitmeseniz n’olacak yani binan önce ins sağlıcakla bu süreci çabucak hemde atlatin isterim duamı edeceğim Allah kabul etsin ins.