Tosbiktosbikk Aysmasude 1 yasinda oglum var ankarada oturuyorum asla sapka giydirmedim sevmedi daha dogrusu Nerde yasiyosunuz havalar isindi evler sicak isilik olmasin bence takmayin
Minaa66 Aysmasude evin ici sicak takmiyorum ben sadece kundak yapmadigim icin iki kat giydiryrm banyo yaptigi zaman takiyorum sapka iki üç saate cikariyorum
Aysmasude Tosbiktosbikk Adanada yaşıyorum evin içi 36 derece gündüz çıkardım ama banyo yapınca korktum geri taktim
Tosbiktosbikk Aysmasude canm yeterince sıcak bence gerek yok sapkaya ama sen bilirsin tabiki saglikla buyusun🤍
Minaa66 Aysmasude bnde oyle kuzum zibin uzerine takim sadece ek olarak alt pijamanin altina bi pijama daha giydiriyorum
Tosbiktosbikk Aysmasude yok bence bunalır uykusunu etkiler hem sapkaya alışınca ilerde hep şapka arar bırak bagisikligi güçlensin🤍
Damla-43 Minaa66 ben de İstanbul da yaşıyorum 46 günlük oğlum hiç şapka takmadım evin içinde. Hatta dışarda bile nadir takıyorum
Minaa66 Damla-43 hmm bebek icin serin hava henuz sana kalmis kendi bebegin icin en iyisini bilirsin ama kulaklari agrir hava girerse dikkat etmek lazim kuzum
Damla-43 Minaa66 tabi onlar daha hassas biz dediğim gibi genelde evdeyiz kolik bir bebek olduğu için onunla çıkmak çok zor oluyor. Bir iki kere çıktık güneşliyken onda da pusetin içinde puseti de kat kat örttüğüm için şapkaya pek gerek olmadı.
Minaa66 Damla-43 valla bizm evdede petekler acik cok sicak oluyo kapatalim diyoruz soguk oluyo nasil yapicaz sasirdik artik