
Kızlar çamaşır suyu kutusnu balkona koymuştum. Cam balkon ve perdeli olduğu için sorun olmaz diye düşünüyodum. Bugün farkettmde bi kısımdan güneş geliyor ve direkt kutuya değiyor. Kutuda o kadar şişmişki yamulmuş böyle. Kapağı taş gibi olmş açamıyorum da. İçi dolu çamaşır suyu. Acaba güneşten dolayı (sıcaklıktan) şişmiş olabilrmi. Böyle bişey hiç görnemiştim .açmaya çalışsam tehlikeli olurmu .başına gelen varmı ?