Sevindaniss ya ben o zamanlar çok zorlanıyordum, bırakınca direkt uyanıyordu hep kucağımda uyuttum uyanana kadar öyle tutuyordum valla uyuduğu kadar. Şimdi 3 buçuk aylık oldu 3.aya girerken bıraktık o huyu şükür şimdi beşikte uyuyor. Kucağımda uyuyup koyuyorum tabi.