@Bugleminannesi28 cok geçmiş olsun. Ben de çok tecrübeli değilim ama deneyimimi paylaşayım. Bebeğim 4 aylıkken hasta oldu, ateşlendi. Ateşi çıktığında fark ettim hasta olduğunu, 39 a kadar çıktı. Üzerini çıkardım, atletiyle ve beziyle kaldı sadece. İlik duş aldırdım ve 4 saate bir calpol verdim. Gece yine giydirmiştim kış ayi olduğu için. Sık sık kontrol ettim, baktım yine ateşleniyor gibiydi, yanıma yatırdım atletle bıraktım. Bir daha çıkmadı çok şükür. Yani üzeri ince ev serin olmalı ve calpol ise yarıyor.