Nefess15 oğlumun 1,5 aylıkken alerjisi netleşti emzirirken diyete girdim süt ve süt ürünlerini kestim 5 aylık olduğunda alerji maması evolvia rp1 e geçtik asla içmedi 2 ay denedik hemen bıraktık raporlu aptamil in alerjik maması pregomin syneo içiyor allahtan sevdi devam ediyoruz yavaş yavaş keçi sütünü deneyeceğiz yoğurt yapıp
9,5 aylık oldu