bsaymn Rabiaelf Merhaba yanlarına taktığınız bariyeri nerden aldınız acaba? Ben trendyoldan aldım ancak yatağa uygun olmadığı için kullanamadım. Bu yüzden bebeğim düşer korkusuyla odasında yatıramıyorum.
Rabiaelf bsaymn trendyoldan almıştım ben de. Sünger şeklinde korumalık benimki . Ama hiiiiç gerek yokmuş . Birkaç ay kullandım ve kaldırdım. Yatak çok alçak ve bebekler sandığımızdan daha akıllı. Kendilerini korumayı biliyorlar