Valla o kadar zorlar ki 5.5 aylık olana kadar emdiğim sütü burnumdan getirdi . Saatlerce uğraşırım zorla uyur parmak ucunda yürürüm uyanır ama Nişana gideriz o gürültüde uyur 😂 çocuklar tepesinde evcilik oynarken uyur TV izlerken sallarım ayağımda uyur sessiz odaya koyunca uyanır . Neler neler yaptı 😂 çok tuhaflar çok yorucular ama o gözlerini kapadıkları uykudaki bi gülümsemelerini görmeniz bile herşeyi unutturuyo. İlginç olan yanı şu ki uyandıklarında gözler 👀 sanki az önce uyuyan o değil de bendim 😂 hiç uyumamışcasına fal taşı gibi açık😂