Bihteeeer saçkıran, eşimde de var stres sebepli diyorlar genelde. Eşimde hep çıkar, kuaförde bir işlem yaptırıyordu da neydi hatırlamıyorum, doktora gitti şampuanlar losyonlar aldı geri onlar içine sinmedi daha iyi doktora gidelim dedim istemedi işten güçten zaman olmadı. Dagilabiliyor bu arada bilginiz olsun bir an önce kontrole gidin