Kızlar ben hem mama hem göğüssumden veriyorum kızım gazını çıkartmayinca kıpkırmızı en son dudakları morardı ben bayılacak gibiydim mecburen gaz damlası kullanmaya başladım çokta öneren yok ama doktorumla konuştum hatta o önerdi ondan sonra kızım düzeldi bıraksam mi diyorum tekrardan olur mu bilmiyorum mamasını degistrdim yenisini aldım fikirinize ihtycm var aranızda bebeği küçük olupta kullanan varmı benimki 26 günlük 🙄🙁