Rukiye-can-arda Sma kullanıyorum. doğumdan sonra 1 hafta hastanede yattı bebeğim, hastanede Sma kullanmışlar diye bende aynı şekilde devam edeyim dedim. ilk zamanlar çok gaz oluyordu diye mamayı değiştirelim dedik Aptamil denedik ama hem doyurmuyor hem aşırı köpürüyor hemde doktor şeker oranı fazla çocuğu boş şişiriyor deyince geri Sma’ya döndük. Sma Comfort ve Optipro ikisinden alıp dönüşümlü şekilde kullanıyorum.