iremskn bebeğim 4,5 aylık
Yazınızı okuyorum demişsiniz ki tulum giydirin battaniye örtmeyin oda 22,23 derece sadece zıbın ve uyku tulumu yeterli mi ben elleri açıkken battaniye sarılı değilken çok uyandırıyor kendini hem o yüzden hemde üşür diye sariyorum üşümez mi zıbın giyiyor kısa kollu üzerinde de tulum oluyor uzun kollu yatarken