Merhaba annelerim, oğlum 5ay 27 günlük. Nerdeyse doğduğundan beri gündüz uykularımız çok kötü. Önceleri beşiğinde gene 1 saat filan uyurdu ama 4.ay ataklarından sonra hiç kalmadı o uyumalar. Gündüzleri hala sadece kucakta uyuyor kısa aralıklarla ve yatağa koyunca ağlıyor. Sallanan beşikte çok nadir 30-40 dk uyuyor. Odayı kararttım,sessiz ortam sağladım,sevdiği ninnileri açtım yok olmuyor uykum var diye bas bas ağlıyor ama çok zor dalıyor ve kucakta uyuyor. Defalarca yatır al yatır al yaptım olmadı. İnanılmaz direniyor.Gündüz pusette dışarda güzel uyuyor ama havalar da ısındı sürekli çıkartamıyorum evde de işlerim oluyor malum. Bu sekilde ev isi yapmak da mümkn olmuyor.Gece uykuları böyle değil neyseki. Sizce uyku eğitimi aldırmalı mıyım? Bebeği bu sekilde olan var mı neler yapıyorsunuz. Gerçekten dermanım kalmıyor bazen:(